Proximo Destino - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Anne-Roos Hesselmans - WaarBenJij.nu Proximo Destino - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Anne-Roos Hesselmans - WaarBenJij.nu

Proximo Destino

Door: anneroosinzuidamerika

Blijf op de hoogte en volg Anne-Roos

28 Februari 2012 | Spanje, Salamanca

Hola,

Mijn laatste paar dagen in Salamanca, het gaat snel! Ik vind het eigenlijk ook wel lekker dat het mijn laatste dagen zijn, niet dat het hier niet leuk is maar ik heb wel weer zin om verder te gaan kijken.

De laatste dagen hier zullen vast wel weer goed worden gevierd, zoals ik dat eigenlijk al 3 weken aan het doen ben. Ik heb donderdag wel examen maar ik denk dat dat wel goed gaat komen. Morgen komt Berend met zijn huisgenoot toevallig naar Salamanca. En donderdag papa en mama, ook om mijn winterspullen op te halen aangezien ik vanaf volgende week zomer heb. Donderdag nog lekker met wat vrienden tapas eten en daarna uit. Vrijdag ga ik ultiem genieten van een normale douche in het hotel van papa en mama, dat is zeker.

Toen ik thuis vertrok ging alles prima in mijn backpack, maar als ik zie wat ik hier de afgelopen weken heb verzameld.. Van een opblaasbaar gitaar tot grammatica boeken. Dat wordt weer lastig inpakken maar ook dat is maar weer een uitdaging zullen we zeggen haha.

Over 4 dagen sta ik met mijn rugzak en vliegticket op het vliegveld van Madrid, proximo destino; Galapagos eilanden. In eerste instantie denk ik bij de Galapagos eilanden aan witte zandstranden, cocktails, slippers, bikini en vooral rustig aan doen. Misschien dat mijn weekenden zo worden maar maandag t/m vrijdag gaan er voor mij heel anders uitzien. Wandelschoenen, afritsbroek, flesjes water en de jungle. Ook niet verkeerd! Ik ga de eerste maand in een natuurpark werken met ongeveer 25 andere vrijwilligers allemaal tussen de 18 en 23. Mijn verblijf is inclusief koud water, afscherming van social media, geen telefoon bereik, hangmatjes en een geweldig uitzicht.

Mijn 2e maand op de Galapagos ga ik op een schooltje werken in San Cristobal. Kindjes een beetje engels leren, maar vooral veel spelletjes spelen en bijvoorbeeld dagtripjes naar het strand. Maargoed, dat komt dan wel. Als ik daar nu al aan ga denken gaat deze reis veel te snel. "We don't remember days, we remember moments".

XXX


  • 28 Februari 2012 - 20:40

    Maartje Peters:

    klinkt allemaal super!!!! heel veel plezier en geniet ervan xxx
Anne-Roos

Actief sinds 27 Jan. 2012
Verslag gelezen: 360
Totaal aantal bezoekers 18421

Voorgaande reizen:

07 Juli 2013 - 06 Augustus 2013

Azië

04 Februari 2012 - 03 Augustus 2012

Latijns-Amerika

Landen bezocht: