Schietgebedjes en pindakaas - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Anne-Roos Hesselmans - WaarBenJij.nu Schietgebedjes en pindakaas - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Anne-Roos Hesselmans - WaarBenJij.nu

Schietgebedjes en pindakaas

Door: anneroosinzuidamerika

Blijf op de hoogte en volg Anne-Roos

04 Maart 2012 | Ecuador, Quito

Buenos días,

Eindelijk aangekomen in Ecuador! De vlucht was lang, heel lang, en ik ben nooit bang in een vliegtuig, maar toen tijdens het opstijgen, de turbulentie en het landen alle Zuid-Amerikanen schietgebedjes begonnen toe doen kon ik 2 dingen doen. Denken dat ik ging neerstorten of beseffen dat ik dan EINDELIJK in Zuid-Amerika ben!

Aangekomen in mijn hotel vertelde ze me al meteen waar het uitgaan leuk was, en het idee van een jetlag begrijpen ze denk ik niet helemaal. Stond al om 5.30 op en zelfs met jetlag was dat vroeg. Maar mijn dag is geweldig begonnen want het is strakblauw en 28 graden, plus, een heerlijke bruine boterham met pindakaas. Genieten!

Ik heb om 7.00u een shuttle bus naar het vliegveld en dan op naar San Cristobal, de Galapagos eilanden. Eindelijk! Raar, vorige week praatte ik nog met mensen over waar ik allemaal nog heen ging, nu kan ik al zeggen dat ik er al een maand van het opzitten. Ik heb bijna nooit internet op de Galapagos, dus vanaf nu telt de regen; Geen bericht is goed bericht.

Hasta luego xxx

  • 04 Maart 2012 - 13:29

    Michiel Klootwijk:

    He Anne-roos,
    Wat ziet het er mooi en leuk uit! Hoe gaat het met je Spaans? Oja als je in een van je landen vrijwilligerswerk gaat doen op het strand, neem dan een klamboe mee en sla je helemaal in want de muggen komen daar uit het zand 's nachts.

    Heel veel plezier!

  • 04 Maart 2012 - 13:58

    Charelle:

    Klinkt goed meis! Heeel veel plezier! Kus vanuit hua hin Thailand

  • 04 Maart 2012 - 15:29

    Angela:

    Lieve Roos knap hoe jij dit in je uppie doet! Heel veel succes op de Galapagos eilanden en ik zal je verhalen missen (je schrijft heel leuk!) Ben voorzichtig en geniet hoop snel weer iets van je te horen als de mogelijkheid zich voordoet. Veel liefs Angela
Anne-Roos

Actief sinds 27 Jan. 2012
Verslag gelezen: 244
Totaal aantal bezoekers 18420

Voorgaande reizen:

07 Juli 2013 - 06 Augustus 2013

Azië

04 Februari 2012 - 03 Augustus 2012

Latijns-Amerika

Landen bezocht: